Monday 31 December 2012

Selamat Tahun Baru :2013:



Assalammualaikum...

Hari ni gigih study geoteknik sebab ni 2nd paper untuk hari pertama final. Maksudnye 1st paper aku mathematic pada pukul 8 pagi, then petang pulak paper geoteknik. Pehhh.. masak2.. Dah La dua2 paper boleh dikatekan killer punye killer. Tapi redha je. Dah kata student kan.. Ni pun curi mase sikit bace blog and update blog sebab asyik mengadap buku je. Otak pun kenalah rehat jugak kan.

Actually, aku nak ucapkan Selamat tahun baru 2013. Sekejap je kan dah masuk tahun baru. Umur aku pun makin meningkat 1. Counting la sendiri umur aku berapa. hehe. Banyak kenangan pahit dan manis sepanjang aku lalui semasa tahun 2012. Awat sebut pahit dulu? Sebab pahit itulah yang banyak mengajar kita erti kesabaran dan ketabahan. Harap tahun 2013 ni bermulanya episod kehidupan yang baru bagi kita semua. Marilah kita sama-sama melakukan perubahan dan azam yang membangkitkan semangat juang untuk menjadi insan yang lebih baik di dunia mahupun di akhirat. InsyaAllah.. Jom sambung study balik. Geoteknik oh geoteknik.. Come to mama...


p/s :  Kepada member2 yang nak kahwin pada tahun 2013 ni, jgn lupa jemput ok.

1 comment: